2014-01-01

Toinen vuosikerta

Tämän halusin kuulla  uudelleen 1.1.2014

Jumalanpalvelus Kiimingin kirkosta klo 10

Saarnaajana ja liturgina kirkkoherra Pauli Niemelä. Avustavana pappina Juha Tahkokorpi. Diakonin tehtävät: Erja Haho. Esirukousavustajina Markku Kosola ja Eila Honkanen. Tekstinlukijoina Jarmo Tihinen ja Paju Kulmala. Urkurina Risto Ainali. Kanttorina sekä Kiimingin seurakunnan kamarikuoron johtajana Jarkko Metsänheimo. Viulu: Lotta-Maria Heiskanen. Virret: ... Lisää


Toinen vuosikerta

Ensimmäinen lukukappale
Jes. 43: 1-3
Ja nyt - näin sanoo Herra,
joka sinut loi, Jaakob,
joka sinut muovasi, Israel:
- Älä pelkää. Minä olen lunastanut sinut.
Minä olen sinut nimeltä kutsunut,
sinä olet minun.
Kun kuljet vesien halki, minä olen sinun kanssasi,
kun virtojen poikki, ne eivät tempaa sinua mukaansa,
kun astut tulen lävitse,
sinä et pala
eikä liekki sinua polta.
Minä, Herra, olen sinun Jumalasi.
Minä, Israelin Pyhä, olen sinun pelastajasi.


Evankeliumi
Joh. 14: 12-14
Jeesus sanoo:
    ”Totisesti, totisesti: joka uskoo minuun, on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen, ja vielä suurempiakin. Minä menen Isän luo, ja mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa. Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen minä teen.”

Ei kommentteja: